Wybierz producenta

Polecani producenci

Newsletter
* Email
Imię 

Wypisz się Zapisz się
 
Koszyk

Koszyk

FAQ

 

Trudne pytania - łatwe odpowiedzi!

W tym dziale odpowiemy, na najczęstsze pytania, które według nas są powodem do obaw przed dokonaniem zakupu. Dzięki temu dowiedzie się Państwo jak proste jest dokonywanie zakupów poprzez naszą stronę internetową.


 

Czy firma Świat Instrumentów jest dla mnie odpowiednia?



Kim jesteśmy, jak długo istniejemy?

Z branżą muzyczną jesteśmy związani już od ponad 6 lat. Ten okres pozwolił nam nabrać doświadczenia, dzięki któremu Sklep Internetowy Świat Instrumentów może być jednym z najnowocześniejszych sklepów muzycznych w Polsce.



Jakich gwarancji udzielamy na zakupione u nas produkty?

Kupowanie przez internet nie powoduje w żadnym wypadku pogorszenia usług gwarancyjnych i serwisowych.
Gwarancji nie podlegają akcesoria i materiały eksploatacyjne takie jak baterie, struny, lampy, pałeczki itd. - co jest właściwie zrozumiałe. Na pozostałe produkty dołączana jest zawsze 12 lub 24 miesięczna gwarancja producenta.



Co zrobić jeśli sprzęt nie działa prawidłowo?

Jeśli zdarzy się taka sytuacja najlepiej skontaktować się z nami. Pracownik będzie starał się rozwiązać problem telefonicznie. Jeśli to nie pomoże, to w takim wypadku jest kilka możliwości.
Z racji tego, że produkty sprzedawane w Sklepie Internetowym Świat Instrumentów są produktami fabrycznie nowymi, podlegają usługom gwarancyjnym. W takim przypadku należy odesłać do nas zakupiony produkt. W celu ustalenia szczegółów przesyłki zwrotnej, proszę skontaktować się z nami telefonicznie lub wysłać email na info@swiatinstrumentow.pl
Towar będzie odesłany do dystrybutora. W zależności jak duży jest problem, produkt może być naprawiony w serwisie lub wymieniony na nowy. O tym jednak decyduje już dystrybutor zarządzający daną marką w Polsce.
Proszę pamiętać i zawsze załączyć do przesyłki zwrotnej formularz gwarancyjny podając dodatkowo swój numer Klienta.



Czy trzeba płacić za przesyłkę zwrotną?

Towar, który uległ uszkodzeniu zaraz po zakupie, mamy tu na myśli transport - przeważnie zostaje wymieniony na nowy o ile znajduje się na magazynie.
Tak więc w niedługim czasie możesz ponownie cieszyć się swoim artykułem.
W celu ustalenia szczegółów przesyłki zwrotnej, proszę skontaktować się telefonicznie z naszym działem obsługi klienta tel.: 601 958 410 lub wysłać email na info@swiatinstrumentow.pl
Proszę zawsze załączać formularz gwarancyjny podając nam dodatkowo swój nr Klienta oraz nr rachunku (najlepiej załączyć kopie rachunku).
Jeśli do uszkodzenia doszło w transporcie niezbędny będzie protokół szkody, który należy spisać przy kurierze.


 

Jak mogę skontaktować się z firmą Świat Instrumentów?



Jak można się z wami kontaktować telefonicznie, mailowo?

Są dwa kanały umożliwiające kontakt z nami. Elektronicznie e-maile z zapytaniami można kierować na adres info@siwatinstrumentow.pl lub telefonicznie na numer:
601 958 410
Robimy wszystko co w naszej mocy, aby zapewnić Państwu najlepszą możliwą obsługę. Może się jednak zdarzyć - szczególnie w okresie wakacyjnym i świątecznym - że wszystkie nasze linie telefoniczne są zajęte, a odpowiedzi udzielane drogą elektroniczną nie są wysyłane w ciągu 24 godzin. Prosimy o wyrozumiałość.
Jeżeli napiszą Państwo w niedzielę, święta bądź po godzinach pracy naszego Sklepu, na Państwa pytania odpowiemy następnego dnia roboczego.



Czy zamówienia telefoniczne zostają szybciej realizowane?

Podczas naszych godzin pracy zamówienia w sklepie internetowym realizowane są na bieżąco. Czas realizacji zamówienia telefonicznego i internetowego jest praktycznie taki sam. Prawie wszystkie zamówienia przesłane do godziny 14:00 realizowane są jeszcze w tego samego dnia, oczywiście w przypadku dostępności towaru na magazynie.



Jak mogę dowiedzieć się o swoim zamówieniu?

Po wysłaniu zlecenia otrzymasz potwierdzenie zamówienia ze sklepu muzycznego Świat Instrumentów. W potwierdzeniu zamówienia oprócz opisu Twojego zamówienia, będą również inne potrzebne Państwu informacje.
W razie jakichkolwiek problemów i pytań prosimy o kontakt z nami. W takich przypadkach proszę mieć zawsze przy sobie swój nr klienta i nr zamówienia, które pozwolą nam szybko rozwiązać problem.
Po dokonaniu zakupu możesz zawsze liczyć na telefoniczne i mailowe wsparcie ze strony sklepu muzycznego Świat Instrumentów.

Numery telefonów i adresy e-mail naszych ekspertów znajdziesz w dziale kontakt.



Jak składać reklamację? Gdzie powinienem się zgłosić?

Reklamacje należy zgłaszać do działu obsługi klienta pod numer telefonu 601 958 410 lub można je też przesłać w e-mailem na skrzynkę reklamacje@swiatinstrumentow.pl. Robimy wszystko co w naszej mocy, aby zapewnić Państwu jak najlepszy serwis.
W razie kontaktu telefonicznego proszę mieć przygotowany swój nr Klienta i nr zamówienia.



Czy przyjmujecie klientów stacjonarnie?

Działamy tylko poprzez internet. Posiadamy magazyn, który nie jest dobrym miejscem do obsługi Klientów.

 

Jak działają zamówienia przez internet?



Czy zakupy przez internet są bezpieczne?

Dokonywanie zakupów przez internet jest jak najbardziej bezpieczne. Można powiedzieć, że bezpieczniejsze niż w tak zwanym sklepie stacjonarnym, ponieważ mają Państwo 14 dni na zwrot zakupionego towaru, bez podania przyczyny. Oczywiście produkt musi być w stanie nienoszącym śladów użytkowania. To też gwarantuje Państwu nasze polskie prawo. Państwa dane są również bezpieczne i w żadnym wypadku nie dostaną się w posiadanie osób trzecich.

Dodatkowo płatności internetowe są jednymi z najszybszych i najbezpieczniejszych form płatności. W przypadku przelewów, po wysłaniu zawsze mają Państwo potwierdzenie dokonanej płatności, które mogą Państwo wydrukować ze strony banku. Z naszej strony również otrzymają Państwo mail o etapie realizacji zamówienia.



Jak funkcjonuje koszyk?

Koszyk umożliwia Państwu dokonywania zakupów w wygodny sposób. Mogą Państwo przeglądać wszystkie nasze strony z produktami i dodawać do koszyka produkty, które chcą zamówić. W koszyku jest widoczna również całkowita suma zamówienia. Wypełniając dane do wysyłki należy zawsze upewnić się, że są one poprawne, ponieważ w przypadku błędów, paczka może być dostarczona pod niewłaściwy adres.

Wypełnianie zamówienia I danych w koszyku jest bardzo intuicyjne I nie powinno sprawiać problemu. Jeśli jednak takie by się pojawiły prosimy o wysłanie zapytania na e-mail.



Jak długo trwa realizacja zamówienia?

To zależy w dużej mierze od zamawianego artykułu. W większości wysyłka następuje w ciągu 24 godzin.

Znaczenie ma tutaj wskaźnik informujący o dostępności towaru na stronie produktu. Zielony symbol oznacza, że artykuł jest na magazynie. Jeśli towar dostępny jest w ciągu 2-3 dni, to znaczy ,że dotrze do nas w ciągu 2-3 dni i dopiero wtedy może zostać do nas wysłany.

Czasami może się jednak coś wydarzyć, co przedłuża okres dostawy. Może to być niedotrzymanie terminów ze strony dostawcy lub ostatni egzemplarz może zostać właśnie sprzedany itp.

Na swoim koncie mogą Państwo śledzić status swojego zamówienia, a jeśli bardzo pilnie potrzebują Państwo jakiegoś artykułu można skontaktować się z biurem obsługi klienta w celu znalezienia produktu zastępczego.


Nie mogę znaleźć produktu, który chciałbym zamówić.

W naszej ofercie jest ponad 10 000 pozycji i ta liczba stale się powiększa. Wszystkie produkty przyporządkowane są do odpowiedniej kategorii i podkategorii. Staraliśmy się te podkategorie uporządkować tak, aby w jak najszybszy oraz intuicyjny sposób mogli Państwo odnaleźć szukany produkt.
Jednak jeśli zrobili Państwo wszystko i danego produktu nie można odnaleźć ani poprzez wyszukanie producenta, nazwy produktu czy też nie ma go w odpowiedniej podkategorii - prosimy o mail z opisem, jakiego produktu Państwo szukają. Być może nie został umieszczony na stronie, a mamy możliwość ściągnięcia go dla Państwa, bądź jest w naszym magazynie.




Jak można monitorować status mojego zamówienia?

Status swojego zamówienia mogą Państwo monitorować na bieżąco po zalogowaniu się na swoje konto Klienta w naszym Sklepie. Zawsze też są Państwo informowani SMSem oraz otrzymują Państwo e-mail po dokonaniu zakupu.

Wiadomość SMS możemy wysłać tylko wtedy jeśli podali Państwo numer telefonu.

Ważna informacja! Na numer telefonu czy też e-mail, który został podany do naszej wiadomości, zapewniamy, ze nie będą wysyłane, żadne reklamy. Podanie tych danych służy jedynie sprawnemu obsłużeniu Państwa zamówienia.

 

Jak mogę zapłacić za zamówienie?



Jakie są możliwe formy zapłaty?

Jest kilka opcji dedykowanych dla Państwa do dokonywania płatności. Pierwszym i najszybszym to płatność online udostępniona przez firmę PayU. Za pośrednictwem PayU możliwe jest dokonanie płatności w dwojaki sposób: pierwszym są to płatności elektroniczne, drugim sposobem jest płatność przy uzyciu karty płatnczej.

Drugą odrębną opcją jest płatność przy odbiorze. W takim przypadku Państwa zamówienie jest realizowane bez przedpłaty. Za zakupione produkty płacą Państwo kurierowi przy odbieraniu przesyłki. Trzecią opcją jest przelew internetowy, którego mogą Państwo dokonać ze swojego konta internetowego w dowolnym banku.



Jaka jest najprostsza i najszybsza forma zapłaty?

Najprostszym sposobem jest dokonanie przelewu internetowego. Taki przelew w zależności od sesji Państwa banku, może być zaksięgowany na naszym koncie jeszcze tego samego dnia.

Nasz Sklep Internetowy Świat Instrumentów posiada konto bankowe w BRE Banku SA Oddziale Bankowości Detalicznej MultiBank, w którym sesje księgowe odbywają się w godzinach: 12:00, 15:00, 18:15.

Jeśli Państwa wpłata zaksięgowana będzie do godziny 14-tej, to zamówienie będzie realizowane jeszcze tego samego dnia, oczywiście pod warunkiem dostępności towaru w magazynie. W przypadku braku będą o tym Państwo poinformowani.



Czy doliczacie jakieś podatkowe koszty?


Nie, do zamówienia nie doliczamy żadnych dodatkowych kosztów. Nie doliczamy też żadnych innych opłat tego rodzaju bez względu na wartość Państwa zamówienia.

Jedynym kosztem, który jest doliczany i o którym są Państwo informowani to koszty wysyłki, które łącznie z kosztami zamówionych produktów stanowią całkowity koszt zamówienia.

 

 

Może jakiś rabat? Zaoferujcie mi lepsz a cenę!



Znalazłem sprzedawcę, który oferuje niższą cenę 100 zł taniej i kupuję!


Prześlij do nas link z tą ofertą. Jeśli będziemy mogli, to zaproponujemy Ci również taką bądź lepszą cenę. W każdym razie nie zostaną Państwo bez odpowiedzi.


Czy dostanę rabat, jeśli zamówię więcej artykułów?


Staramy się, aby każdy z Państwa otrzymywał taką samą cenę. Staramy się, aby ceny były jak najbardziej konkurencyjne, dlatego ilość produktów nie wpłynie na cenę zamówienia.


 

 

W jaki sposób towar zostanie do mnie dostarczony?



Jaka firma kurierska dostarcza artykuły zamówione w waszym sklepie?


Korzystamy z usług firmy kurierskiej Siódemka. Mniejsze przesyłki o wartości do 99zł wysyłane są Pocztą Polską.



Czy mogę wybrać inny adres dostawy?


Jak najbardziej jest możliwość wybrania innego adresu dostawy dostawy. Należy jednak o tym pamiętać, żeby nas o tym wcześniej poinformować, ponieważ taka uwaga musi być umieszczona na liście przewozowym dla kuriera.
W przypadku nie otrzymania takich informacji, przesyłka będzie wysłana na adres jaki został przez Państwa podany podczas rejestracji.




Czy przed wysyłką towar zostaje sprawdzony?


Zawsze przed wysyłką sprawdzamy sprzęt, który ma zostać do Państwa wysłany. Wyjątkiem są tylko produkty fabrycznie zafoliowane.


 

 

Jakie usługi zapweniacie mi po dokonaniu zakupu?



Jaki okres gwarancji udzielacie na wasze produkty?


Okres gwarancji uzależniony jest od warunków jakie przekazuje nam producent. Z reguły jest to od 12 to 24 lub 36 miesięcy. Szczegółowe informacje znajdują się zawsze w karcie gwarancyjnej dodanej do produktu, którą otrzymujemy od dystrybutora danej marki w Polsce.



Czy skupujecie używany sprzęt?


Nie, w tym momencie zajmujemy się tylko i wyłącznie sprzedażą nowych instrumentów muzycznych.



Na czym polega 14 dni zwrotu?

Dzięki temu mają Państwo możliwość przez 14 dni sprawdzenia zakupionego u nas sprzętu. Jeśli w tym czasie zrezygnują Państwo z produktu proszę się z nami skontaktować. Więcej szczegółów znajdą Państwo w naszym regulaminie.
Proszę kliknąć >>tutaj<< aby zobaczyć wzór oświadczenia.